اخبارقالب هاوردپرس

وردپرس 10 سبک انتخابی را برای تم بیست و بیست و سه اعلام کرد


تیم طراحی وردپرس برندگان این چالش را برای ایجاد تغییر سبک برای تم پیش‌فرض Twenty Twenty-Three (TT3) اعلام کرده است. برگزارکنندگان دریافت کردند 38 ارسال از 19 مشارکت کننده (بعضی از آنها چندین نسخه ارائه کردند) از هشت کشور.

با توجه به طیف گسترده ای از رنگ ها و ترکیب های تایپوگرافی، TT3 در حال آماده شدن است تا وسیله ای برای مجموعه ای از سبک های متنوع از جامعه طراحان وردپرس باشد. موارد ارسالی شامل تغییرات خلاقانه برای انواع حالت‌های طراحی – تیره با کنتراست بالا، زرد روشن با اندازه جهانی کوچک‌تر، پس‌زمینه بادمجانی گرادیان و بسیاری موارد دیگر بود.

مدیر طراحی خودکار، چانینگ ریتر منتشر شده انتخاب هایی که باعث شد تا با Twenty Twenty-Three ارسال شود:

ریتر گفت: «این تغییرات در تلاشی برای نمایش شدیدترین مجموعه از تغییرات ممکن انتخاب شدند – بنابراین از بسیاری جهات، ما به دنبال این بودیم که چه چیزی به عنوان یک مجموعه در مقابل انتخاب ارسال‌های مستقل مورد علاقه‌مان بهتر عمل می‌کند.

انتخاب ها در فرم نهایی خود نیستند. مشارکت‌کنندگان تا زمانی که دوره بتای WordPress 6.1 در 20 سپتامبر آغاز شود، تحت هدایت رهبران تیم طراحی به تکرار آنها ادامه خواهند داد.

ریتر گفت: «برخی از تغییرات پیشنهادی ممکن است کمی آرزومند باشند، اما بیایید به تلاش ادامه دهیم تا ببینیم چقدر می‌توانیم هر یک از این تغییرات را ایجاد کنیم.

موارد ارسالی که برای ارسال با TT3 انتخاب نشده‌اند، ممکن است همچنان مسیری برای گنجاندن از طریق یک موضوع فرزند رسمی از طرح زمینه پیش‌فرض داشته باشند. مشارکت کنندگان مورد بحث قرار گرفت چگونه این ممکن است کار کند و موضوع را به نفع ایجاد یک پروژه جداگانه برای آن پس از راه اندازی TT3 بسته است.

سارا نوریس، یکی از همکاران مورد حمایت Automattic، گفت: “من به خصوص ایده ادامه ایجاد تغییرات سبک فراتر از آنهایی که با TT3 همراه شده اند را دوست دارم.” «فکر می‌کنم این فرصت خوبی است تا با کمک جامعه و تم‌های بلوک با تجربه، مردم را برای مسدود کردن تم‌ها و تغییرات ساختمانی معرفی کنیم. همچنین فضایی برای آزمایش روابط عمومی گوتنبرگ، به روشی مشابه، فراهم می‌کند emptytheme در حال حاضر استفاده می شود، اما با تنظیمات بیشتر فعال است.

“من مطمئن نیستم که این بخشی از پروژه فعلی TT3 باشد، و به نظر من، بهتر است این ابتکار را به زودی پس از راه اندازی TT3 آغاز کنیم.”

در این میان، مشارکت‌کنندگان برنامه‌ریزی می‌کنند تا تغییرات انتخابی را اصلاح کنند، و پروژه تم کودک می‌تواند بدون تأثیرگذاری بر جدول زمانی فعلی موضوع ادامه یابد.

بررسی کنید اعلامیه برای مشاهده هر یک از تغییرات انتخاب شده با جزئیات بیشتر.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »