قالب هاوردپرس

Anders Norén Björk را منتشر کرد، یک تم بلوک وردپرس رایگان برای وبلاگ ها و وب سایت های شخصی


نویسنده پوسته وردپرس، Anders Norén، دوباره با یک تم جدید بلوک جدید برای وبلاگ ها و وب سایت های شخصی آماده است.بیورک صد و بیست و نهمین تم بلوکی است که در فهرست راهنما قرار گرفته است و بیست و پنجمین تم رایگان وردپرس نورن است. آن را دنبال می کند انتشار پو، یک تم سبک نمونه کارها، کمتر از دو ماه پیش.

اگرچه نورن گفت که طرفدار خواننده ایسلندی است، تم جدید او به خاطر درخت مورد علاقه اش نامگذاری شده است. Björk نام سوئدی توس است.

درختان توس فوق‌العاده انعطاف‌پذیر هستند، به همین دلیل است که می‌توانید آنها را نزدیک‌تر به خط درخت در سوئد بیابید.fjällنورن گفت: بیش از هر نوع درخت دیگری. آنها همچنین بسیار زیبا هستند.

استایل پیش‌فرض برای موضوع مطمئناً ظاهری شبیه توس با پس‌زمینه سفید و استفاده از آن دارد آلبرت سانسیک فونت گوگل که توسط طراح دانمارکی آندریاس راسموسن طراحی شده است که از ویژگی‌های تایپ معماران و طراحان اسکاندیناویایی در اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده است.

بینندگان دسکتاپ یک منوی نوار کناری چسبنده برای پیوندهای پیمایش سریع را مشاهده خواهند کرد. این در اندازه های کوچکتر صفحه نمایش به نفع منوی همبرگر ناپدید می شود.

نورن در پستی گفت: «بیورک یک ساختار تم وبلاگ بسیار کلاسیک دارد، با نوار کناری پیمایش به سمت چپ و محتوا در سمت راست». معرفی تم جدید. “شما صدها مورد از این تم های وردپرس را قبلا دیده اید – من خودم شش مورد از آنها را منتشر کرده ام – اما با ظهور تم های بلوک، همه چیز قدیمی دوباره جدید است. هنوز تعداد زیادی تم بلوک با این ساختار در فهرست تم وجود ندارد.

Björk شامل هفت سبک تم مختلف، علاوه بر پیش فرض است، که می تواند فورا ظاهر وب سایت را تغییر دهد.

Norén همچنین بیش از 15 الگوی بلوک را گنجانده است که کاربران را قادر می سازد تا طرح بندی های خود را برای صفحه اول یا سایر صفحات به سرعت بسازند. الگوها شامل طرح هایی برای آیتم های برجسته با یک تصویر، عنوان، پاراگراف و دکمه، بخش توصیفات، الگوهای قهرمان متعدد، الگوهای دعوت به اقدام و موارد دیگر است.

وقتی برای اولین بار تم را نصب و فعال می‌کنید، همه طرح‌بندی‌ها از جمله صفحه اول را در جای خود قرار می‌دهید. این کار باعث می شود تا کاربران به سادگی با جایگزینی محتوا یا تنظیم مجدد آن برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد خود، شروع به کار کنند. نسخه ی نمایشی را بررسی کنید برای اینکه ببینید تقریباً پس از نصب چگونه به نظر می رسد.

Björk با استفاده از تم Davis Blocks نورن به عنوان پایه ساخته شد، همان چارچوبی که برای ساخت Poe، آخرین نسخه او استفاده شد. این یک بسته کوچک است، تنها با 500 خط CSS و بدون جاوا اسکریپت.

Björk در دسترس است دانلود رایگان در WordPress.org یا از طریق صفحه تم‌های «افزودن جدید» در مدیر.

نورن گفت: «ویرایشگر سایت واقعاً در مدت زمان کوتاهی راه طولانی را پیموده است. قابل توجه ترین تفاوت این است که من اکنون در مقایسه با زمانی که منتشر کردم، تم های سازنده بسیار سرگرم کننده تری دارمتوو، اولین تم بلوک من، یک سال پیش. با امکاناتدر وردپرس 6.1 عرضه می شوددر ماه اکتبر، فقط از اینجا به بالا است.»



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »