13 آمار زمان بارگذاری صفحه وب سایت (داده های 2022)
همه ما می دانیم که زمان بارگذاری صفحه مهم است. اما آنها دقیقا چقدر مهم هستند؟
داده ها در مورد اینکه چقدر زمان بارگذاری صفحه می تواند بر نرخ پرش، تبدیل ها و درآمد تأثیر بگذارد، به ما چه می گوید؟
و میانگین سرعت صفحه یک وب سایت چقدر است؟
در این پست، آخرین آمار زمان بارگذاری صفحه وب سایت را بررسی می کنیم. ما به همه این سوالات و بیشتر پاسخ خواهیم داد.
آماده؟ بیا شروع کنیم.
انتخاب های برتر ویرایشگر – آمار زمان بارگذاری صفحه
- نرخ تبدیل برای سایت های تجارت الکترونیکی که در 1 ثانیه بارگیری می شوند 3 برابر بیشتر است. (پرنت)
- میانگین سرعت صفحه نتایج صفحه اول گوگل 1.65 ثانیه است. (بکلینکو)
- میانگین سرعت صفحه یک وب سایت 3.21 ثانیه است. (Pingdom)
- سایت هایی که در 1 ثانیه بارگیری می شوند دارای نرخ پرش 7٪ هستند. (Pingdom)
- 82 درصد از مشتریان می گویند سرعت پایین صفحه بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. (بازگشت)
- واکشی اولیه توسط فیس بوک سرعت صفحه را تا 25 درصد بهبود می بخشد. (فیس بوک)
سرعت بارگذاری صفحه چه تاثیری بر نرخ تبدیل دارد؟
1. نرخ تبدیل برای سایت های تجارت الکترونیکی که در 1 ثانیه بارگیری می شوند 3 برابر بیشتر است
پورتنت یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که در بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و بازاریابی محتوا تخصص دارد.
این آژانس بیش از 100 میلیون بازدید از صفحه را از 20 وب سایت تجارت به تجارت (B2B) و تجارت به مصرف کننده (B2C) بررسی کرد.
پس از یک عکس فوری 30 روزه، آنها دریافتند که به طور متوسط، سایت های تجارت الکترونیکی که در یک ثانیه بارگیری می شوند، نرخ تبدیل 3.05٪ دارند. این تعداد برای سایت هایی که بارگذاری آنها پنج ثانیه طول می کشد به 1.08٪ کاهش یافت.
برای درک این موضوع، با سرعت صفحه یک ثانیه، می توانید انتظار داشته باشید که به ازای هر 1000 بازدیدکننده که سایت تجارت الکترونیک شما دریافت می کند، 30.5 فروش جدید دریافت کنید.
اگر بارگذاری سایت شما دو ثانیه طول بکشد، این تعداد به 16.8 فروش کاهش می یابد. سایت هایی که بارگذاری آنها پنج ثانیه طول می کشد فقط 10.8 فروش دارند.
منبع: پورتنت
توجه داشته باشید: هر زمان که یک بازدیدکننده اقدام مورد نظر خود را در وب سایت شما انجام دهد، تبدیل رخ می دهد. اهداف تبدیل ممکن است شامل اقداماتی مانند خرید یک محصول یا کلیک کردن بر روی تماس برای اقدام (CTA) باشد. نرخ تبدیل تعداد تبدیل های موفق تقسیم بر تعداد دفعاتی است که یک تبدیل موفق ممکن است اتفاق بیفتد. در بیشتر موارد این تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خواهد بود و به صورت درصد نمایش داده می شود. به عنوان مثال، اگر 100 بازدید کننده از 1000 بازدیدکننده تبدیل شوند، فرمول این خواهد بود: (100÷1000) × 100 = 10٪.
2. برای تولید سرنخ، سایتهایی که در 1 ثانیه بارگیری میشوند دارای نرخ تبدیل 39٪ هستند.
مطالعه پورنت همچنین نشان داد که اگر یک سایت در یک ثانیه بارگذاری شود، میانگین نرخ تبدیل آن 39٪ است.
این عدد برای سایت هایی که بارگذاری آن ها شش ثانیه طول کشید به 18 درصد کاهش یافت.
بنابراین، برای هر 1000 بازدید، سایت هایی با زمان بارگذاری یک ثانیه می توانند انتظار داشته باشند که 390 مشترک ایمیل جدید ایجاد کنند. این تعداد برای سایت هایی که بارگیری آنها شش ثانیه طول می کشد به 180 مشترک جدید کاهش می یابد.
منبع: پورتنت
زمان بارگذاری صفحه در سراسر وب چقدر سریع است؟
3. میانگین سرعت صفحه یک وب سایت 3.21 ثانیه است
تست سرعت وب سایت و ابزار نظارت بر عملکرد Pingdom دریافت که بر اساس میلیون ها آزمایشی که این ابزار انجام داده است، میانگین زمان بارگذاری صفحه یک صفحه وب 3.21 ثانیه است.
منبع: Pingdom
4. 86 درصد از صفحات سایت های B2C در 5 ثانیه یا کمتر بارگیری می شوند
این معیار توسط Portent در مطالعه سال 2022 خود کشف شد و از 81٪ در سال 2019 افزایش یافته است.
این بدان معناست که وبسایتهای B2C سریعتر میشوند، بنابراین با اولویتبندی نکردن سرعت صفحه واقعاً از دست میدهید.
82 درصد از وبسایتهای B2B در سال 2019 در مدت پنج ثانیه یا کمتر بارگذاری شدند و این تعداد تغییری نکرده است.
منبع: پورتنت
5. واکشی از پیش انجام شده توسط فیس بوک زمان بارگذاری وب سایت را تا 25 درصد بهبود می بخشد.
فیس بوک در سال 2017 شروع به واکشی اولیه محتوا برای کاربران تلفن همراه کرد. آنها حتی هشدارهایی را به کاربران تلفن همراه نشان می دهند که پیوندهای خروجی که روی آنها کلیک می کنند برای بارگیری خیلی کند هستند.
الگوریتم بدنام فیس بوک می داند که کاربران چقدر احتمال دارد روی لینک ها در فید موبایل اپلیکیشن کلیک کنند.
هنگامی که چنین پیوندی را شناسایی می کند، محتوای صفحه را از قبل به عنوان یک فایل HTML واکشی می کند و یک نسخه کش شده را در دستگاه تلفن همراه کاربر ذخیره می کند.
اگر کاربر میکند با کلیک بر روی آن پیوند، دستگاه تلفن همراه آنها نسخه ذخیره شده آن صفحه وب را بارگیری می کند، گویی قبلاً آن را مشاهده کرده اند.
فیس بوک دریافته است که این سرعت صفحه را 25 درصد افزایش می دهد.
به این ترتیب، ممکن است ساختن آن برای شما مفید باشد تبلیغ مقالات و صفحات محصول در فیس بوک یک اولویت.
منبع: فیسبوک
سرعت صفحه چگونه بر نرخ پرش تأثیر می گذارد؟
6. سایت هایی که در 1 ثانیه بارگذاری می شوند دارای نرخ پرش 7 درصدی هستند
به گفته گوگل…
با افزایش زمان بارگذاری صفحه از 1 ثانیه به 3 ثانیه، احتمال پرش 32 درصد افزایش می یابد.
دادههای Pingdom نشان میدهد که سایتهایی که در یک ثانیه بارگذاری میشوند دارای نرخ پرش ۷٪، سایتهایی که در سه ثانیه بارگیری میشوند دارای نرخ پرش ۱۱٪ و سایتهایی که در ۵ ثانیه بارگیری میشوند دارای نرخ پرش ۳۸٪ هستند.
بنابراین، به ازای هر 1000 بازدیدکننده که سایت شما دریافت می کند، انتظار…
- 70 بازدید کننده برای خروج بدون بازدید از صفحه دیگری اگر در یک ثانیه بارگذاری شود.
- 110 بازدید کننده برای ترک اگر در سه ثانیه بارگذاری شود.
- 380 بازدید کننده برای ترک اگر در پنج ثانیه بارگذاری شود.
منابع: Think with Google، Pingdom
7. سایت های رسانه ای بزرگ به ازای هر ثانیه بارگذاری صفحاتشان، 10 درصد از کاربران را از دست می دهند.
بی بی سی یا شرکت پخش بریتانیا، یک شرکت رسانه ای برجسته در بریتانیا است.
آنها برنامه های آموزشی و خبری را برای رادیو و تلویزیون و همچنین یک وب سایت رسانه ای راه اندازی می کنند که اخبار فوری از سراسر جهان را پوشش می دهد.
متیو کلارک، معمار فنی ارشد بیبیسی، در مقالهای با عنوان «چگونه بیبیسی وبسایتهایی در این مقیاس میسازد» نوشت:
در بیبیسی ما متوجه شدهایم که به ازای هر ثانیه اضافی که یک صفحه بارگذاری میشود، 10 درصد از کاربران آن را ترک میکنند.
بی بی سی به طور متوسط دریافت می کند 207 میلیون کاربر در ماه. در اینجا تعداد کاربرانی را که برای هر ثانیه بارگذاری صفحاتشان از دست می دهند، از دست می دهند:
- 1 ثانیه – از دست دادن 20.7 میلیون کاربر در ماه
- 2 ثانیه – 41.4 میلیون کاربر از دست داده / ماه
- 3 ثانیه – از دست دادن 62.1 میلیون کاربر در ماه
منبع: مجله نت
سرعت صفحه چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟
8. میانگین سرعت صفحه نتایج صفحه اول گوگل 1.65 ثانیه است
مدتی است که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی شناخته شده بوده است.
وقتی Backlinko 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کرد، دریافتند که میانگین سرعت صفحه یک نتیجه در صفحه اول گوگل 1.65 ثانیه است.
نکته جالب در مورد مطالعه Backlinko این بود که آنها هیچ ارتباطی بین رتبه بندی گوگل و سرعت صفحه پیدا نکردند، علیرغم اصرار گوگل (و صنعت دیجیتال مارکتینگ) بر این که آن یک عامل مهم رتبه بندی است.
در حالی که سرعت صفحه مهم است، اما اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، این تنها عامل رتبه بندی نیست که باید نگران آن باشید.
منبع: Backlinko
9. 20 وب سایت برتر در ایالات متحده میانگین زمان بارگذاری صفحه 1.08 ثانیه دارند.
ما اجرا کردیم 20 وب سایت پربازدید در ایالات متحده از طریق تست سرعت وبسایت Pingdom و دریافتند که میانگین سرعت صفحه 1.08 ثانیه است.
ما از سرور واشنگتن دی سی Pingdom آزمایش کردیم.
سریع ترین سایت Bing.com با زمان بارگذاری وب سایت 168 میلی ثانیه بود. کندترین آنها Yahoo.com با 2.54 ثانیه بود.
10. 10 وب سایت برتر تجارت الکترونیک در ایالات متحده میانگین زمان بارگذاری صفحه 1.96 ثانیه دارند.
ما یک تست سرعت وب سایت برای 10 وب سایت خرده فروشی پربازدید در ایالات متحده انجام دادیم. آنها میانگین زمان بارگذاری صفحه 1.96 ثانیه داشتند.
بهترین نتیجه BestBuy.com در زمان بارگذاری وب سایت 177 میلی ثانیه بود. بدترین آن Costco.com با 4.24 ثانیه بود.
Costco همچنین در انتهای لیست برای وب سایت های خرده فروشی پربازدید قرار گرفت.
سرعت صفحه چگونه بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد؟
11. 82 درصد از مصرف کنندگان می گویند که سرعت پایین صفحه بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد
پرش کردن، توسعه دهندگان محبوب سازنده صفحه فرود، 525 مصرف کننده را مورد بررسی قرار داد.
از پاسخدهندگان پرسیده شد: «وقتی یک سایت تجارت الکترونیک کندتر از حد انتظار بارگیری میشود، چه اقداماتی انجام میدهید؟»
به گفته پاسخ دهندگان،
- 45.4 درصد کمتر احتمال دارد که خرید خود را تکمیل کنند.
- 36.8 درصد احتمال بازگشت کمتری دارند.
- 22.5 درصد هیچ کاری انجام نمی دهند.
- 11.9٪ احتمالاً به یک دوست می گویند.
منبع: Unbounce
12. 73 درصد از کاربران هنگام مرور سایت های موبایل از طریق گوشی خود با سایت های کند مواجه می شوند
یک نظرسنجی قدیمیتر KISSmetrics نشان داد که 73 درصد از کاربران اینترنت در یک دوره 12 ماهه با وبسایتهایی مواجه شدند که سرعت بارگذاری آنها بسیار کند بود.
این مشکل شماره یک کاربران اینترنت تلفن همراه با بارگذاری صفحات تلفن همراه بود.
بالاترین معیار بعدی نشان داد که 51 درصد از کاربران با وبسایتهایی مواجه شدهاند که از کار افتاده یا خطاهایی را برمیگردانند.
سوره: KISSmetrics
13. 25 درصد از کاربران اینترنت از وب سایت های موبایل و دسکتاپ انتظار دارند سرعت صفحه یکسانی داشته باشند
این آمار زمان بارگذاری صفحه برگرفته از همان نظرسنجی KISSmetrics قبلی است.
اگرچه این بالاترین معیار در مطالعه نیست.
31 درصد از کاربران انتظار دارند زمان بارگذاری صفحه در دستگاه های تلفن همراه کمی کندتر باشد.
منبع: KISSmetrics
منابع آمار زمان بارگذاری صفحه
آمار زمان بارگذاری صفحه: افکار نهایی
اکثر آمارهای موجود در این مقاله ثابت میکنند که شما نیاز به زمان بارگذاری خوب صفحه دارید و داشتن وبسایت کند میتواند به تبدیلهای شما آسیب وارد کند، به خصوص سرعت سایت بیش از ۳ ثانیه.
البته، آهنرباهای سربی و طراحی صفحه فرود شما استفاده می کنید نیز تاثیر دارد. با این حال، اگر بارگذاری سایت شما بیش از یک ثانیه طول بکشد، مشتریان بالقوه به اندازه کافی برای مشاهده آنها نمی مانند.
بنابراین، با بهبود زمان بارگذاری صفحه، ریزش را کاهش داده و افزایش خواهید داد حفظ مشتری.
بهترین راه برای بهبود عملکرد سایت، انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب با کیفیت است. این تضمین می کند که سایت شما یک پایه محکم دارد.
توصیه می کنیم راه های ابری. آنها میزبان همین وب سایت هستند و صفحه اصلی ما در 402 میلی ثانیه بارگیری می شود.
Cloudways سرورهای ابری سریع را با حداقل 10 دلار در ماه ارائه می دهد. ما حتی یک راهنما داریم چگونه با Cloudways سایت وردپرس خود را سریعتر کنید تنها در چند کلیک
همچنین باید a را نصب کنید افزونه کش مانند WP Rocket. این دارای برخی از عملکردهای منحصر به فرد است که می تواند به طور چشمگیری سرعت صفحه و Core Web Vitals را بهبود بخشد.
استراتژی های دیگری که باید اجرا کنید شامل استفاده از یک سبک وزن است قالب وردپرس و همچنین یک CDN.
از طرف دیگر، می توانید یک رویکرد “همه در یک” بیشتر برای بهبود عملکرد وب سایت مانند نیترو پک. این پلتفرم سایت شما را به صورت خودکار بهینه می کند. حتی تصاویر را بهینه می کند و یک CDN را برای شما مستقر می کند.
به یاد داشته باشید، زمان بارگذاری خوب صفحه برای هدف گذاری یک ثانیه است. با این حال، هرچه سرعت وب سایت شما بیشتر باشد، بهتر است.
اگر وب سایت شما در حال حاضر سریع است، اما هنوز چند استراتژی وجود دارد که هنوز پیاده سازی نکرده اید، به هر حال آنها را اجرا کنید.
این به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد.