وردپرس

چگونه یک ایمیل تجاری برای سایت وردپرس خود ایجاد کنیم


بحث های قابل توجهی در مورد این جمله که ایمیل مرده است وجود داشته است. ما به این اختلافات نمی‌پیوندیم، بلکه فقط چند کلمه اضافه می‌کنیم. زنده باد ایمیل! هنوز فعال است و به خوبی کار می کند، و جای نگرانی نیست که ایمیل ناپدید می شود. به همین دلیل، یادگیری نحوه ایجاد یک ایمیل تجاری اضافی نخواهد بود.

در حالی که به زندگی روزمره خود ادامه می دهیم، به اندازه کافی به اهمیت ایمیل در بخش شرکتی فکر نمی کنیم. بنابراین بهتر است اهمیت ایجاد پیام های عالی و حرفه ای را درک کنید. آنها قادر به تغییر و بهبود امور در سازمان شما هستند.

ایمیل یک ابزار بازاریابی قوی است. درک اینکه چرا ایمیل برای برند و تجارت شما بسیار مهم است ممکن است ارزشمند باشد. در اینجا چند دلیل آورده شده است.

  • ایمیل تجاری راهی سریع و موثر برای تعامل با تعداد زیادی از افراد است. اینها شامل مشتریان، مشتریان آینده، فروشندگان، کارمندان، مشاوران مالی و شرکت های شما در سراسر جهان می شود.
  • هر یک از ما ممکن است با برخی از موانع زبانی، تفاوت منطقه زمانی و مسائل دیگر روبرو شویم. بنابراین تلفن همیشه یک روش عملی برای برقراری ارتباط نیست.
  • ایمیل به شما این امکان را می دهد که با افراد در سراسر جهان به شیوه ای سریع، شایسته و شخصی ارتباط برقرار کنید.

سرمایه‌گذاری از فرصت‌های بازاریابی، بدون هیچ هزینه‌ای برای شرکت و در عین حال ارتباط با مشتریان در روند معمول رویدادها، یک امر ضروری است. بگذارید با هم بفهمیم که چگونه یک ایمیل تجاری ایجاد کنیم و چرا ارزش تلاش شما را دارد.

چرا از یک آدرس ایمیل تجاری استفاده کنید؟

داشتن یک ایمیل شخصی سازی شده، کسب و کار شما را فوری می کند توجه و این مفهوم را منتقل می کند که شما در بخش خود تأیید شده اید. مشتریان به احتمال زیاد قبل از پذیرش همکاری با یک شرکت، اعتبار را بررسی می کنند. آنها قبل از اینکه بتوانند آن را به عنوان دستیار خود در تکمیل خدمات یا ارائه محصول بپذیرند، باید ببینند که شرکت معتبر است. اگر می خواهید شرکت خود را در زمینه کاری خود به عنوان شرکتی با صلاحیت و اعتبار بالا معرفی کنید، باید از یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده استفاده کنید.

داشتن یک آدرس ایمیل شخصی به معنای میزبانی شدن توسط همان است قابل اعتماد شرکتی که نام دامنه شما را مدیریت می کند. آدرس ایمیل شما، مانند سایت شما، از گواهینامه SSL و سایر روش های ایمنی محافظت می کند. هر گونه اطلاعات خصوصی که از طریق ایمیل منتقل می شود، ایمن و محافظت می شود.

یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده است سریعتر را برای شما، کارمندان و مشتریانتان حفظ کنید. بسیاری از افراد برای باز کردن ایمیل از منبع ناشناس مردد هستند. ایمیل‌های ارسال شده از حساب‌های رایگان (مانند Gmail) ممکن است هرزنامه به نظر برسند و در پوشه سطل زباله گم شوند.

یک حساب ایمیل شخصی نیز بیشتر است راحت به عنوان مالک شرکت اداره کند. در عرض چند دقیقه، ممکن است حساب های جدیدی برای کارگران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ایمیل‌های موجود را مدیریت کرده و حساب‌های قدیمی را حذف کنید.

یک آدرس ایمیل شخصی‌شده ممکن است همان چیزی باشد که شما انتخاب می‌کنید و آن را بسیار عالی می‌کند قابل انعطاف. بر اساس مقیاس و ماهیت کسب و کارتان، ممکن است چندین آدرس ایمیل برای کارگران مختلف نیاز داشته باشید. داشتن حساب های ایمیل متمایز به مدیریت و سازماندهی شرکت شما کمک می کند.

نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری

بنابراین – چگونه با یک حساب ایمیل تجاری شروع به کار می کنید؟ در اینجا چند گزینه آسان وجود دارد!

1. یک حساب ایمیل رایگان از طریق میزبانی خود ایجاد کنید

بسیاری از هاست های وردپرس حساب های ایمیل رایگان از جمله Bluehost، SiteGround، ضرورت، و دیگران. راه اندازی در بین هاست ها تقریباً مشابه است. به بخش مشتری یا کنترل پنل دسترسی پیدا کنید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. سپس، باید یک آدرس ایمیل جدید تایپ کرده و با یک رمز عبور قوی از آن محافظت کنید.

راه اندازی ایمیل SiteGround

پس از این امکان مدیریت تنظیمات مختلف وجود خواهد داشت. اینها می توانند مقادیری برای سهمیه ایمیل شما، اضافه کردن نام مستعار ایمیل و موارد دیگر باشند.

راه اندازی ایمیل SiteGround 2

2. یک ایمیل پرمیوم با Google Workspace ایجاد کنید

این گزینه ترجیحی ما است زیرا اگر زمانی میزبانی را تغییر دهید، نیازی به مهاجرت یا تنظیم مجدد ایمیل خود نخواهید داشت. فضای کاری از 6 دلار در ماه شروع می شود و برپایی پیچیده نخواهد بود

ایمیل با Google Workspace

  1. کنسول مدیریت را باز کنید. پنل مدیریت Google جایی است که مدیران سرویس‌های Google را برای کارمندان کنترل می‌کنند.
  2. یک ایمیل تجاری راه اندازی کنید. اگر هنگام ثبت نام جیمیل را فعال نکردید، می توانید هر زمان که آماده بودید این کار را انجام دهید). برای ارسال پیام به سرورهای ایمیل Google، باید رکوردهای MX دامنه خود را تغییر دهید.
  3. داده‌ها را از حساب‌های Google Workspace کاربران خود وارد کنید. اینها شامل تقویم، ایمیل، مخاطبین و سایر جزئیات می شود.
  4. پس از این، شما آماده ایجاد و مدیریت تیم خود، کنترل جلسات و ایمیل های خود و استفاده از فضای ذخیره سازی ابری و اسناد آنلاین خواهید بود.

از کجا شروع به استفاده از ایمیل کسب و کار خود کنید

پس از یادگیری نحوه ایجاد یک ایمیل تجاری، وقت آن است که موارد استفاده از آن را مرتب کنید. مکان های زیادی برای استفاده از آدرس ایمیل جدید و حرفه ای شما وجود دارد، اما در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

در صفحه تماس شما

بسته به نحوه تنظیم فرم تماس شما، ممکن است لازم باشد ایمیل مدیریت وردپرس خود را به روز کنید یا ایمیل “اعلان ها” را برای افزونه فرم تماس خود ویرایش کنید. میتونه باشه JetFormBuilder برای دریافت پیام در صندوق ورودی جدید خود.

JetFormBuilder

JetFormBuilder همچنین دارای افزونه های بازاریابی ایمیلی است که جمع آوری و مدیریت داده های مشتری را آسان تر می کند:

  • MailerLite Action برای ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده می شود.
  • MailPoet با طراحی فرم های اشتراک جذاب به لیست پستی شما اجازه می دهد.
  • ConvertKit می تواند درآمد از لیست های پستی را افزایش دهد و دسترسی مخاطبان را افزایش دهد.

هنگام ارسال خبرنامه

این یک روش معمول برای مشاغل در سراسر جهان است که خبرنامه های ایمیلی را برای مصرف کنندگان واقعی یا بالقوه ارسال کنند. ایمیل های بازاریابی را از آدرس ایمیل کسب و کار خود در حالی که از یک سرویس بازاریابی ایمیل برتر مانند MailChimp استفاده می کنید، ارسال کنید. در این مورد، استفاده از جذاب را فراموش نکنید قالب ایمیل.

برای گسترش صنعت

اطلاع رسانی ایمیل تکنیک برقراری ارتباط با مخاطبان مشخص از طریق ایمیل است. این هدف ممکن است یک مصرف کننده یا یک سرنخ باشد. با این حال، در زمینه بازاریابی دیجیتال یا سئو، بیشتر برای تماس با تأثیرگذاران، همکاران صنعت یا افراد رسانه استفاده می شود. دسترسی به ایمیل یکی از اجزای اساسی هر برنامه بازاریابی است، اما دریافت پاسخ ممکن است دشوار باشد. بنابراین هنگام تماس با دیگران در صنعت خود، از ایمیل تجاری خود استفاده کنید تا حرفه ای تر به نظر برسید.

در پروفایل های اجتماعی

کدام شبکه رسانه اجتماعی برای سایت وردپرس شما مناسب است؟

یکی از مزایای بی شمار رسانه های اجتماعی، فرصت ایجاد لیست ایمیل شماست. حقیقت را بگوییم، این یکی از طبیعی ترین استراتژی ها برای گسترش لیست اشتراک ایمیل شماست. بنابراین رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید تا آدرس ایمیل جدید شما را منعکس کنند.


ارتباطات ایمیلی موثر هم برای سازمان ها و هم برای مشتریان آنها حیاتی است. ترکیبی از یک ایمیل شخصی و یک وب سایت نشان می دهد که شما نسبت به شرکت خود مشتاق هستید. همچنین به جلب اعتماد مشتریان یا شرکای بالقوه کمک می کند. ایمیل ها همچنین می توانند علاقه قابل توجهی به محصولات یا خدمات ایجاد کنند تا مشتریان را به بازدید از فروشگاه های فیزیکی و کسب و کار آنلاین شما برای کسب اطلاعات بیشتر ترغیب کنند.

علاوه بر این، ایمیل حرفه ای برای تجارت، که یکی از اشکال اصلی بازاریابی آنلاین است، یک جنبه مهم باقی خواهد ماند. امیدواریم پس از دریافت پاسخ سوال نحوه ایجاد ایمیل تجاری با مشکل مواجه نشوید. با تشکر برای خواندن!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Translate »