وردپرس

نحوه رفع خطای cURL وردپرس 28


یکی از «حامل‌های آب» گمنام اینترنت، است URL مشتری (cURL) کتابخانه در واقع، تقریباً هر “چیزی” که از اینترنت استفاده می کند از cURL استفاده می کند. حتی طرفدارانی هم دارد فراتر از جو ما. این مجموعه ای از نرم افزار است که به شما امکان می دهد داده ها را با URL ها انتقال دهید و وردپرس از آن در هنگام درخواست رابط برنامه نویسی برنامه (API) استفاده می کند. اگر این اتصال بین cURL و WordPress REST API تمام شود، یک خطای cURL خواهید دید.

در حالی که بسیاری از خطاهای cURL مختلف وجود دارد، تمرکز ما بر این است خطای 28 اینجا. خوشبختانه، تعدادی اصلاح وجود دارد:

  1. فایروال خود را غیرفعال کنید و پلاگین های امنیتی به صورت موقت.
  2. مطمئن شوید که هاست شما بیشترین استفاده را دارد نسخه فعلی از کتابخانه cURL و نرم افزار مرتبط.
  3. بررسی کنید و تنظیمات لایه های سوکت ایمن (SSL) خود را مجدداً پیکربندی کنید.
  4. از دیگری خود اطمینان حاصل کنید افزونه های وردپرس به مسائل شما کمک نکنید
  5. با میزبان خود تماس بگیرید اگر نمی توانید راه حلی پیدا کنید

در حالی که تعداد زیادی خطای cURL مختلف وجود دارد، ما بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد خطای 28 اینجا. با این حال، در صورت لزوم، ما همچنین در مورد اینکه آیا ممکن است خطای cURL دیگری ظاهر شود و شما را شگفت زده کند، بحث خواهیم کرد.

1. فایروال ها و پلاگین های امنیتی خود را غیرفعال کنید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید متوجه شوید خطای cURL دارید، بررسی آن است ابزار > سلامت سایت صفحه در وردپرس این نوع خطا اغلب بسیار مهم است و وردپرس به خطای 28 یک نام صریح می دهد.

صفحه سلامت سایت وردپرس.

یکی از اولین راه‌حل‌هایی که می‌توانید امتحان کنید، غیرفعال کردن فایروال یا افزونه‌های امنیتی در سایتتان است. البته، شما این کار را از طریق Plugins > Installed Plugins صفحه نمایش:

صفحه نمایش افزونه های نصب شده وردپرس.

پس از انجام این کار، مراحل زیر را انجام دهید:

  • دوباره صفحه سلامت سایت را برای خطا بررسی کنید.
  • به گزارش‌های مربوط به افزونه امنیتی یا فایروال خود دسترسی پیدا کنید تا ببینید کدام درخواست API باعث ایجاد مشکل شده است.
  • تنظیمات پلاگین خود را تغییر دهید و مجدداً آن را فعال کنید تا از ناپدید شدن خطا اطمینان حاصل کنید.

این اغلب دلیل اصلی خطای cURL است، بنابراین قبل از اینکه به راه حل های دیگر نگاه کنید، باید مطمئن شوید که این مشکل نیست.

2. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاست شما از نسخه فعلی cURL استفاده می کند

تعدادی کتابخانه و نرم افزار به هم پیوسته وجود دارد که مطمئن می شود وردپرس همانطور که انتظار دارید اجرا می شود. در حالی که cURL یکی است، نسخه‌های PHP و OpenSSL شما همگی باید به روز باشند.

خبر خوب این است که می توانید این را در وردپرس بررسی کنید. یک بار دیگر، شما می توانید به ابزار > سلامت سایت صفحه نمایش و بررسی کنید اطلاعات برگه:

برگه اطلاعات در صفحه سلامت سایت.

تعدادی معیار را در زیر پیدا خواهید کرد سرور بخش. این نسخه PHP، نسخه cURL و بسیاری جزئیات بیشتر در مورد سایت شما را به شما می گوید:

نسخه PHP و نسخه cURL در صفحه سلامت سایت.

جدیدترین نسخه این نرم افزارها در طول عمرشان تغییر خواهد کرد. به این ترتیب، اگر در مورد فعلی بودن آنها مطمئن نیستید، با میزبان خود تماس بگیرید. آنها می توانند این را برای شما بررسی کنند و در صورت لزوم نسخه های قدیمی تر را به روز می کنند.

3. تنظیمات SSL خود را دوباره پیکربندی کنید

پیکربندی نادرست تنظیمات SSL یا HTTP می تواند یکی دیگر از دلایل خطای cURL باشد. با این حال، بسته به ماهیت دقیق مهلت زمانی یا تماس API، خطاهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مشکلات رایج، خطای cURL است که از طریق تنظیمات رمزگذاری ناهماهنگ ایجاد می شود. به عنوان مثال، اگر وردپرس با استفاده از HTTPS یک تماس API برقرار کند اما سایت شما از آن استفاده نکند، یک خطای cURL خواهید دید.

ساده ترین راه حل در اینجا حذف و است گواهی SSL خود را دوباره برقرار کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، باید یک بار دیگر با میزبان خود تماس بگیرید. آنها قادر خواهند بود سرور شما را بررسی کنند و به موضوع نگاهی عمیق بیندازند.

4. سایر پلاگین های وردپرس خود را برای وجود خطا بررسی کنید

یکی از راه‌های معمولی برای تعمیر کل مجموعه خطاهای وردپرس این است که افزونه های خود را غیرفعال و دوباره فعال کنید. در بسیاری از موارد، ممکن است بیش از حد باشد. با این حال، اگر از خطای cURL رنج می برید، یکی از پلاگین های شما می تواند دلیل آن باشد.

فرآیند در اینجا تقریباً معکوس است فرآیند نصب. ابتدا به صفحه Plugins > Installed Plugins در وردپرس بروید و از کادر انتخاب برای انتخاب انبوه همه افزونه‌های خود استفاده کنید:

با استفاده از چک باکس انتخاب انبوه در وردپرس.

از اینجا گزینه Deactivate را انتخاب کنید اعمال توده منوی کشویی:

از منوی Bulk actions در وردپرس گزینه Deactivate را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی درخواست دادن را فشار دهید، همه افزونه های خود را غیرفعال می کنید. در مرحله بعد، خطای cURL را بررسی کنید، سپس هر افزونه را دوباره فعال کنید.

هنگامی که افزونه مربوط به خطا را پیدا کردید، می‌توانید افزونه جدیدی را پیدا کنید که عملکرد مشابهی دارد، آن را به طور کلی حذف کنید یا از توسعه‌دهنده بخواهید که آن را رفع کند. از آنجا، شما نباید cURL را ببینید خطای 28.

در برخی مواقع، ممکن است به یک دیوار آجری برخورد کنید و تمام راه‌حل‌هایی را که برای cURL می‌دانید، تمام کنید خطای 28. توصیه ما این است که با میزبان خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که مشکل شما را بررسی کنند. در بیشتر موارد آنها باید بتوانند این کار را بدون سر و صدا انجام دهند.

در واقع، ممکن است مشکلی در محیط میزبانی شما وجود داشته باشد که باید آنها را بررسی کنند، مانند مسائل مربوط به آن سرورهای سیستم نام دامنه (DNS).. همچنین ممکن است یک مشکل عملکردی وجود داشته باشد که به نظرات آنها نیاز دارد.

صرف نظر از این، پشتیبانی میزبان شما بهترین راه برای دنبال کردن در اینجا خواهد بود. با کمک آنها، باید بتوانید خطای خود را برطرف کنید و دوباره شکل سایت خود را دریافت کنید.

نتیجه

درست مانند نحوه مراقبت یک شرکت از بهترین کارگران خود، شما همچنین باید از کتابخانه های نرم افزاری ضروری که وردپرس استفاده می کند مراقبت کنید. کتابخانه cURL بدون شک با ارزش ترین بازیکن (MVP) در وب است. این اطمینان را ایجاد می کند که وردپرس می تواند با REST API صحبت کند، اما زمانی که پایین می رود، یک خطا ایجاد می کند.

CURL خطای 28 اساسا یک مشکل تایم اوت است. به این ترتیب، شما می خواهید مسیرهای اتصال مختلف را از طریق کارهایی مانند غیرفعال کردن فایروال و سایر افزونه ها بررسی کنید. شما همچنین می خواهید تنظیمات SSL خود را بررسی کنید. میزبان شما ممکن است از جدیدترین کتابخانه نیز استفاده نکند که می تواند مشکل ایجاد کند. با این حال، اگر برای رفع خطا تلاش کنید، آنها بهترین گزینه برای اصلاح دوباره کارها خواهند بود.

آیا در مورد cURL سوالی دارید؟ خطای 28، یا هر خطای cURL دیگری؟ در بخش نظرات زیر سوال کنید!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »