تجارت الکترونیکووکامرس

یک “گاردن” در هر خانه – یک داستان موفقیت در تجارت الکترونیک

کیت باغ داخلی انقلابی گاردن از WooCommerce برای قدرت دادن به ماموریت خود برای قرار دادن Gardyn در هر خانه استفاده می کند. Gardyn که در Forbes، Good Housekeeping، Time، Real Simple، Goop و موارد دیگر برجسته شده است، WooCommerce را به دلیل مقیاس پذیری و سفارشی سازی آن انتخاب کرده است. و آنها از ابزارهایی مانند Trustpilot، Affirm، Klaviyo و Amazon Pay برای بهبود بازاریابی تجارت الکترونیک و نرخ تبدیل خود استفاده کرده اند.

استفاده كردن بررسی های Trustpilot با WooCommerce نرخ پرش Gardyn را کاهش داد، مدت زمان بازدیدکننده را بهبود بخشید و در نهایت باعث افزایش درآمد شد. برای آشنایی با ماموریت Gardyn، چرایی استفاده از WooCommerce، و چگونگی بهبود تبدیل از طریق بررسی، بازاریابی ایمیلی و روش‌های پرداخت اضافی برای مشتریان، ادامه مطلب را بخوانید.

با گاردن آشنا شوید

هنگامی که موسس و مدیر عامل FX Rouxel در سال 2019 Gardyn را راه اندازی کرد، با یک هدف ساده و در عین حال رویایی بود – کمک به ایجاد جهانی که در آن همه به غذای مقرون به صرفه، راحت و کاملا طبیعی دسترسی داشته باشند، به طور پایدار و با حداقل تأثیر بر محیط زیست رشد کنند.

با سیستم باغبانی داخلی Gardyn، می توانید میوه ها، سبزیجات، گیاهان و سبزیجات را فقط در دو فوت مربع از فضا بکارید، با همان محصولی که در یک باغ سنتی در فضای باز به بیش از هزار فوت مربع نیاز دارد!

یک برنامه به مشتریان امکان کنترل دستگاه را می دهد، بنابراین آنها می توانند برنامه نور و آب خود را تنظیم کنند، آن را در حالت تعطیلات قرار دهند یا مکعب های Y بیشتری را که نهال های گیاه هستند سفارش دهند.

تاریخ گاردن

Gardyn در سال 2019 راه اندازی شد و اولین نمونه اولیه خود را در فوریه 2020 ارسال کرد، همزمان با راه اندازی وب سایت جدید خود با WooCommerce.

پس از نقل مکان به ایالات متحده، روکسل از اینکه نمی تواند میوه ها و سبزیجاتی را پیدا کند که طعم تازه و ارگانیک خانه اش در پروونس، فرانسه را داشته باشد، دلسرد شد. این جستجو برای ذائقه دوران کودکی او بود که الهام بخش او برای توسعه سیستم Gardyn شد. به جای کار بر روی راه حل ها در ابتدای فرآیند – کمک به صنعت کشاورزی گسترده تر – FX بر مصرف کننده نهایی تمرکز کرد. اکنون، تقریباً هر کسی می‌تواند محصولات خود را با کمترین دردسر و فضا پرورش دهد.

این فناوری با مشارکت دانشگاه مک گیل در کانادا ساخته شده است و تنها محصول در نوع خود است که به طور خاص برای استفاده در فضای داخلی برای رشد تا 30 گیاه طراحی شده است.

یک گاردن در داخل یک آشپزخانه، که توسط یک خانواده احاطه شده است

این شرکت که در زمانی راه‌اندازی شد که کووید-19 در سراسر جهان علاقه‌مند شد به تامین مواد غذایی پایدار و پروژه‌های خانگی که توسط خانواده اداره می‌شدند، این شرکت شکوفا شد. Gardyn که در Bethesda، مریلند مستقر است، اکنون بیش از 50 کارمند از راه دور استخدام می کند.

موتورهای پشت سر موفقیت Gardyn

با آوا که مسئول بازاریابی و وب سایت آنهاست به گفت وگو نشستیم. او اولین بار در حین کار در یک آژانس بازاریابی که آنها استخدام کرده بودند با گاردن روبرو شد. او جذب ماموریت و اشتیاق تیم رهبری گاردن شد.

“من فقط عاشق شرکت شدم.” او گفت: «آنها می‌خواستند بازاریابی را در خانه بیاورند و من نمی‌خواستم آنجا را ترک کنم. بنابراین من خواستم بمانم و آنها مرا به طور تمام وقت استخدام کردند.

اشتیاق او قابل لمس است – بیشتر شبیه یک موسس است تا یک مدیر وب سایت.

انتخاب ووکامرس

آوا در انتخاب WooCommerce به عنوان پلتفرم انتخابی خود نقش مهمی داشت. او خود را توسعه‌دهنده نمی‌داند، اما تجربه‌ای با وردپرس دارد.

دلیل اینکه ما WooCommerce را انتخاب کردیم این است که به خوبی با وردپرس کار می کند و بیشترین انعطاف را به ما می دهد. ما نمی‌خواستیم فروشگاه شاپیفای دیگری داشته باشیم. Shopify برای شخصی سازی دردسر بیشتری خواهد داشت. من قطعا به یک توسعه دهنده نیاز دارم … و ما نداشتیم.

اما، از آنجایی که من با وردپرس تجربه داشتم، هرچند با WooCommerce زیاد نبود، توانستم راه خود را از طریق ایجاد وب سایت جدیدمان در گوگل جستجو کنم.

اولین تکرار از سایت آنها به طور کامل در خانه ساخته شد، با استفاده از المنتور، و بدون توسعه دهنده. همه چیزهایی که برای شروع به کار نیاز داشتند را داشت: صفحه جزئیات محصول (PDP)، قابلیت عضویت، و یک سبد خرید بصری و تجربه پرداخت برای مشتریان.

آوا می‌گوید: «البته دردهای فزاینده‌ای وجود داشت. “فقط سعی می کنم از قبل برای مقیاس پذیری فکر کنم. ما چیزی را یک‌طرفه کد می‌کردیم و دو ماه بعد، باید به عقب برمی‌گشتیم، زیرا من بیشتر به آینده فکر نمی‌کردم.»

خوشبختانه، WooCommerce به Gardyn انعطاف پذیری داد تا با افزایش محبوبیت شرکت – حتی از یک ماه به ماه دیگر- به سرعت سازگار شود.

صفحه اصلی وب سایت Gardyn

آوا به عنوان رئیس وب سایت، معیارها را زیر نظر دارد. «می‌خواهم ببینم، اگر در صفحه اصلی قرار بگیرند، آیا به PDP می‌روند؟ سپس از آنجا، من دوست دارم نرخ PDP را برای “افزودن به سبد خرید” ببینم، و سپس، بدیهی است، برای بررسی اضافه کنم. من فقط می خواهم همه چیز به آرامی از طریق قیف پیش برود. به خصوص آن معیارهای کلیدی – PDP به تبدیل، سبد خرید به تبدیل، پرداخت به تبدیل.

یک راه اصلی که او برای بهبود این معیارها پیدا کرده است، از طریق بررسی مشتریان است.

شامل بررسی با Trustpilot

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که او به‌عنوان یک بازاریاب دارد، آموزش مشتریان در مورد اینکه Gardyn دقیقاً چیست و چگونه با سایر سیستم‌های تولید مواد غذایی در خانه مقایسه می‌شود، است.

این به مردم می‌گوید که ما تسلا داریم، اما اگر هرگز رانندگی نکرده‌اند، آیا می‌دانند تسلا چیست؟ بنابراین این کار سخت بوده است – توضیح دادن آن به طریقی تا آنها بفهمند که چگونه با زندگی آنها مطابقت دارد. این فقط یک کار یا یک سرگرمی دیگر نیست که از بین می رود. این خیلی آسان است و همیشه وجود دارد.»

آنها کشف کردند که یکی از بهترین راه‌ها برای غلبه بر این مشکل، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در قالب نظرات مشتریان است. تیم Gardyn پتانسیل را در بررسی‌ها دید، اما به پلتفرمی نیاز داشت که نظرات را در یک مکان ادغام کند. و لازم بود که معتبر باشد.

بررسی در سایت گردین

خلبان اعتماد یکی از ابزارهایی است که ما ادغام کرده‌ایم و واقعاً تأثیر زیادی بر فروش و تبدیل وب‌سایت گذاشته است.» او می‌گوید. “این روزها روابط عمومی سخت تر است، به همین دلیل است که بررسی ها معنای بیشتری دارند.”

آنها با پلتفرم دیگری شروع کردند، اما به سرعت به Trustpilot منتقل شدند، که به طور قابل توجهی تأثیر بررسی ها را افزایش داده است.

زمانی که مشتریان می توانند به سایت Trustpilot بروند و ببینند که بررسی ها و بازبین ها واقعی هستند، احساس اعتماد ایجاد می کند. و مشتریان نظرات دقیقی را با پنج ستاره می نویسند. ما به آنها انگیزه ای نمی دهیم، فقط آنها می خواهند به ما بگویند که چقدر گاردن را دوست دارند.”

وقتی نوبت به دریافت نظرات می رسد، گاردن از طریق ایمیل با مشتریان فردی که فعالانه درگیر هستند – مانند مدت طولانی اعضا. آنها همچنین در یک گروه فیس بوک ارتباط برقرار می کنند، جایی که افراد در حال همکاری و موفقیت هستند تا بیشترین استفاده را از سیستم ببرند.

Trustpilot با بررسی هایی که دریافت می کنند، انجام کارهای بیشتری را آسان می کند.

«تجربه بک‌اند Trustpilot برای ما بسیار آسان‌تر است که بتوانیم نظرات و بررسی‌های خاص و مواردی از این قبیل را مدیریت کنیم، ببینیم و بتوانیم آن‌ها را دانلود کنیم. ما می‌توانیم با بازبین‌ها ارتباط برقرار کنیم، سعی کنیم عکس بگیریم، یا داستان‌های بیشتری برای وبلاگ خود دریافت کنیم تا آن احساس انسانی و ارتباط عاطفی را اضافه کنیم.

ما مخصوصاً ایجاد تبلیغات یا بررسی کارت‌ها را از داخل Trustpilot مفید دانستیم. من می توانم تمام فایل های SVG را به راحتی دانلود کنم. همه چیز از قبل با در نظر گرفتن بهترین شیوه ها تنظیم شده است، بنابراین این واقعا مفید است.

از جمله نظرات در سایت و در بازاریابی ثابت شده است که مهم است.

«من بازخورد تجربه کاربر ویدیویی را انجام دادم که در آن افراد از سایت بازدید کردند و با صدای بلند درباره تجربیات و افکار خود صحبت کردند. من می‌توانم بگویم از هر ده هشت نفر چیزی شبیه به «اوه نقدها» گفتند! این خوبه.’ ما همچنین از توصیفات در هر ایمیل استفاده می کنیم. در هر پاورقی، ما نظرات Trustpilot را درج می کنیم – هر پاورقی.

در زندگی واقعی، نتایج برای خود صحبت می کنند.

وقتی Gardyn در تبلیغات فیس بوک خود نظراتی را لحاظ می کند، آنها نرخ کلیک دو برابر می شود. و هنگامی که نظرات خود را به سایت اضافه کردند، تعامل بالا رفت و نرخ پرش پایین آمد.

استفاده از ابزارها و ادغام های اضافی برای موفقیت

آوا قبلاً اشاره کرده بود که انتخاب استفاده از WooCommerce برای فروشگاه خود تا حدی به دلیل ماهیت انعطاف پذیر پلت فرم بوده است. اما به طور خاص، چگونه خود را نشان می دهد؟

برنامه های افزودنی

آوا توانسته است از بزرگ استفاده کند کتابخانه افزونه ها برای یافتن راه‌حل‌های سریع برای هر چیزی که می‌تواند رویاپردازی کند. مدت زمان راه اندازی ایده های جدید را کوتاه می کند و هزینه های توسعه را کاهش می دهد.

“من خودآموخته هستم، بنابراین یاد گرفته ام که گوگل کنم. یاد گرفتم یاد بگیرم تا زمانی که آن را امتحان نکنید، نمی‌دانید چه افزونه‌ای کار می‌کند. بنابراین سیاست بازگشت 30 روزه بسیار مفید است.

بخش مهم این است که چون وردپرس منبع باز است و علاوه بر آن با WooCommerce، راه های زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. چیزهای زیادی وجود دارد، که شما آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. همیشه یک تمدید برای هر کاری که می خواهم انجام دهم وجود دارد.

به عنوان مثال، ما یک کیت داریم که شامل چهار SKU در یک محصول مادر است. بنابراین ما فقط استفاده کردیم بسته های محصول. من هرگز نمی توانستم آن را رمزگذاری کنم. تایید کنید، برای اکنون بخرید بعدا پرداخت کنیدبرای ما هم عالی بوده است.»

صفحه محصول در سایت گردین

او می گوید که Trustpilot و Affirm قطعاً بیشترین تأثیر را در موفقیت سایت خود داشته اند.

و کلاویو، برای پلتفرم اتوماسیون بازاریابی ایمیلی خود، یک تغییر بازی بوده و درآمد حاصل از قیف سبد خرید رها شده خود را سه برابر کرده است.

ادغام با WooCommerce بسیار آسان بود. نمی دونم چرا قبلا ازش استفاده نمی کردیم. کلاویو بلافاصله می فهمد که قیف چیست. ما در واقع تعداد مخاطبینی را که از چرخ دستی‌های رها شده می‌گیریم دو برابر کردیم، زیرا Klaviyo می‌تواند چرخ دستی‌های رها شده را با یک پاپ آپ همگام‌سازی کند. فکر می کنم در حال حاضر نزدیک به 50000 مشترک داریم.

اجرای پرداخت سریع

وب سایت MyGardyn گزینه های پرداخت اکسپرس را در نوامبر 2021 راه اندازی کرد و بلافاصله شاهد پذیرش توسط مشتریان بود. پذیرش زیاد اکنون 40 درصد تراکنش‌های دسکتاپ و 60 درصد سفارش‌های تلفن همراه از پرداخت سریع استفاده می‌کنند. به عنوان مجموع کل تراکنش‌ها، 30 درصد با کارت اعتباری و 20 درصد از طریق Affirm پرداخت می‌کنند.

اما خبر مهم این است که آنها شاهد افزایش 50 درصدی تبدیل‌های تلفن همراه در مقایسه با دسکتاپ در همان دوره زمانی بوده‌اند که اهمیت گزینه‌های پرداخت سریع مانند Apple Pay، Google Pay و Amazon Pay را روشن می‌کند.

آوا می‌گوید: «خیلی خوب است، گزینه‌های پرداخت سریع واقعاً نرخ تبدیل و فروش تلفن همراه ما را افزایش داده است. نرخ رها شدن نیز واقعا پایین است.»

از گزینه های پرداخت سریع، آمازون پرداخت یکی از محبوب ترین است.

اگر به آن فکر کنید، همه آمازون دارند. بنابراین من فقط احساس می کنم همه اینطور هستند، “اوه بله، من آن را دارم. من قبلاً وارد برنامه شده ام.’ دو ثانیه طول می کشد. من فکر می کنم نرخ رها شدن برای آن 17 درصد است. واقعاً کم است.»

برداشت سبزیجات از Gardyn

نگاه به آینده

هدف Gardyn دسترسی همه افراد به غذاهای تازه است. گاردن در هر خانه، البته، هدف نهایی است.

این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی طرح G3 Initiative به نام گاردن برای خوبی رشد می کند، همکاری با مدارس و سازمان های غیرانتفاعی برای آوردن غذا به صحراهای غذا و جوامع آسیب دیده. این پروژه در نهایت به ارائه غذای سالم و مقرون به صرفه به مناطق کم درآمد کمک می کند.

وقتی از او در مورد نصیحتی که به دیگران می‌پرسد سؤال می‌شود، دریغ نمی‌کند.

آوا می گوید: «از ایجاد تغییرات بزرگ نترسید. یک وب سایت هرگز ساخته نمی شود. همیشه در حال رشد است. همیشه در حال تغییر است. عقل خود را دنبال کنید و داده ها را دنبال کنید، و من WooCommerce و Trustpilot را به شدت توصیه می کنم.

وقتی چیزی را می‌فروشید یا بازاریابی سخت‌افزاری انجام می‌دهید، آن را برای چیزی انجام دهید که دنیا را بهتر می‌کند و وقتی مردم آن را می‌خرند احساس خوبی به شما می‌دهد.»

در نهایت، آوا نیز چیزهای مورد علاقه خود را برای رشد در گاردن خود به اشتراک گذاشت: «چیزی مورد علاقه من خردل قرمز نام دارد. واقعا کاهویی تند است و طعمی شبیه ترب دارد. روی ساندویچ واقعا خوبه! من همچنین گوجه فرنگی و توت فرنگی گیلاسی پرورش داده ام که طعم بسیار شیرینی دارد. من هرگز چنین چیزی را نچشیده ام.»


منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »