دیجیتال مارکتینگ

پس از قرنطینه – برنامه ریزی برای مسیر بهبود کسب و کار شما


از آنجایی که محدودیت‌های قرنطینه کاهش می‌یابد و کسب‌وکارها بار دیگر درهای خود را باز می‌کنند، زمان آن فرا رسیده است که روی جاده بهبودی تمرکز کنیم. مشتریان می خواهند از اقدامات و اقدامات احتیاطی برند شما اطمینان حاصل کنند، و کسب و کارها در حال ارزیابی مجدد نحوه برقراری ارتباط با برنامه های خود هستند.

مهم است که به یاد داشته باشید که بسیاری از برندها، از جمله رقبای شما، هنوز در حال ارتباط هستند. مشتریان اکنون بیش از هر زمان دیگری می خواهند از شما بشنوند. مردم به دلیل محدودیت ها و تغییرات شرایط، محصولات و خدمات شما را از دست خواهند داد. بسیاری از شرکت‌ها نرخ‌های باز بالاتری نسبت به قبل از قفل شدن را به دلیل مخاطبان اسیر مشاهده می‌کنند (منبع: مانیتور کمپین).

در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید در مسیر بهبود کسب و کار خود در نظر داشته باشید.

1. چگونه آن را در قفل بازی کردید؟

شروع کنید به این فکر کنید که چگونه به تغییرات در طول مسیر قفل کردن واکنش نشان دادید و در مورد آن فکر کنید. چطور بازیش کردی؟ درست متوجه شدید؟ اگر آنطور که دوست داشتید واکنش نشان ندادید، به این فکر کنید که چه کاری انجام می دادید تا مشتریان را از آنچه اکنون می دانید مطلع کنید. می‌توانید از این برای اطلاع‌رسانی در مورد همه انتخاب‌های خود استفاده کنید – به‌ویژه در برنامه‌ریزی ارتباطات انعطاف‌پذیر مانند ایمیل‌ها.

2. ایمنی و ارزش – دو چیز کلیدی برای برقراری ارتباط

به آنچه مشتریان می خواهند از شما ببینند فکر کنید. به یاد داشته باشید که لحن درست را بزنید و از آنها حمایت کنید. مشتریان احتمالاً می خواهند مطمئن شوند که ایمن نگه داشته می شوند. آنها همچنین در زمانی که درآمد خانوار برای اکثریت کاهش یافته است به دنبال ارزش خوب خواهند بود (منبع: ساوانتا). اطمینان حاصل کنید که در هر مرحله از فرآیند با نگرانی های کلیدی مصرف کننده همخوانی دارید.

مشتریان وفادار باید اولویت شما باشند، بنابراین ابتدا با آنها تماس بگیرید. اینها مشتریانی هستند که بیشترین ارزش را برای شما فراهم می کنند و به نوبه خود بیشترین ارزش را از شما دریافت خواهند کرد. این زمان خوبی است تا در مورد داده های شخص اول خود و اینکه چگونه می توانید از آنچه قبلاً می دانید استفاده کنید فکر کنید.

3. رفتار مسئولانه

در دنیایی از صف های سه ساعته برای مراکز باغ، ارتباطات را با دقت مدیریت کنید و از هیاهو اجتناب کنید. شما هرگز در موقعیتی قرار نخواهید داشت که در آن قابل قبول باشد که مشتری را ناامید کنید یا عملکرد ضعیفی داشته باشد. در حال حاضر مردم بیش از هر زمان دیگری به ثبات، دلسوزی و خدمات استثنایی از برندهایی که به آنها مراجعه می کنند و به آنها اعتماد می کنند نیاز دارند.

4. سناریو برنامه ریزی فازهای مختلف

برنامه ریزی سناریو کلیدی است. به سناریوهای احتمالی زیادی که می توانید فکر کنید و به عنوان یک کسب و کار چگونه می توانید به هر یک از آنها واکنش نشان دهید. آن را به عنوان یک نقشه راه تصور کنید. CRM به شما این امکان را می دهد که ارتباطات و قالب های مختلفی را به طور موثر آماده کنید که بسته به نتیجه می تواند آماده استقرار باشد.
همچنین مهم است که در مورد رقابت خود و چگونگی تغییر آن فکر کنید. ممکن است مردم محصول شما را در این دوره در جای دیگری پیدا کرده باشند، بنابراین مهم است که مشخص کنید مشتریان کجا رفته اند و از خود این سوال را بپرسید که “چگونه آنها را برگردانیم”؟ آیا ارتباطات اولیه شما می تواند به مشتریان یادآوری کند که چرا برند شما را در وهله اول انتخاب می کنند؟ این زمان بسیار خوبی است تا در صورت داشتن مشتریان جدید نیز در نظر بگیرید. بپرسید چه چیزی آنها را جذب کرده است و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها را حفظ می کنید؟

5. با لحن ملت طنین انداز شود

مهم است که با حال و هوای عمومی کشور در این زمان ارتباط داشته باشید زیرا به روز رسانی اخبار و تغییرات موقعیتی دائما در حال وقوع است. همچنین مهم است که لحن صدای برند خود را حفظ کنید و شخصیت برند خود را به هر بخش ارتباطی بیاورید. قرنطینه باعث شده است که مشاغل مختلف پیام‌های مشابهی از همدردی ارسال کنند. اگر با جمعیت ترکیب شوید، تأثیرگذاری غیرممکن خواهد بود.

توسط Jo Penn، مشتری شریک از آرمادیلو


کنفرانس های PrivSec سخنرانان و کارشناسان برجسته از حریم خصوصی و امنیت را گرد هم می‌آورد تا محتوای جذاب را از طریق ارائه‌های انفرادی، بحث‌های پانل، مناظره، میزگردها و کارگاه‌های آموزشی ارائه دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای آینده، به سایت مراجعه کنید سایت اینترنتی.





نظرات ارائه شده توسط



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »