دسته‌بندی نشدهوردپرس

وردپرس 6.1 برای افزودن فیلتر تم بلوکی به منو در صفحه نصب تم


در ماه جولای، تیم‌های متا و تم وردپرس با یکدیگر همکاری کردند یک آیتم منوی جدید «بلاک تم ها» را اضافه کنید به منوی فیلتر در صفحه اصلی دایرکتوری در تلاش برای بهبود دید تم های بلوک. مسدود کردن تم ها در حال حاضر کمتر از 2% از 9900 موضوع دایرکتوری را تشکیل می دهند، اما فعال کردن یکی از آنها تنها راهی است که کاربران می توانند از قابلیت های ویرایش کامل سایت وردپرس استفاده کنند.

همه کاربران موضوع بعدی خود را مستقیماً در WordPress.org جستجو نمی کنند. یکی از دلایل این است که مرور مضامین در داخل ادمین امکان استفاده از ویژگی پیش‌نمایش زنده را فراهم می‌کند تا ببیند موضوع با محتوای خاص یک سایت چگونه به نظر می‌رسد. چهار هفته پیش، جسیکا لیشیک، مشارکت کننده وردپرس یک بلیط باز کرد پیشنهاد اضافه کردن همان منوی فیلتر تم بلوک به تجربه مرور تم در داخل ادمین.

منبع تصویر: بلیط #56283

کد اضافه کردن این آیتم منو بود متعهد شد و کاربران می‌توانند تم‌های بلوک را در وردپرس 6.1 فیلتر کنند، که در 25 اکتبر 2022 پیش‌بینی می‌شود. این تغییر همچنین دو قلاب اکشن جدید را معرفی می‌کند: install_themes_pre_block-themes (قبل از رندر شدن تب شلیک می شود) و install_themes_block-themes (در بالای برگه روشن می شود).



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »