افزونه ها

نحوه قرار دادن آیکون های پیوند خارجی در وردپرس

پیوندها امروزه در بسیاری از سایت ها به عنوان روش اصلی پیمایش – چه به صفحات دیگر در سایت شما یا سایر سایت ها استفاده می شود. این امر مخصوصاً در صفحه‌هایی که گزینه‌های ناوبری محدودی دارند، مانند تلفن‌ها و تبلت‌ها، برای شروع بسیار مهم است، حتی اگر در نظر داشته باشید که مرور وب با استفاده از این دستگاه‌ها از انجام آن از طریق رابط دسکتاپ بسیار پیشی گرفته است. همه اینها در کنار هم تاکید بیشتری بر پیوندها نسبت به قبل داشته است.

پیوندها را می توان به طور کلی به دو گروه اصلی تقسیم کرد – داخلی و خارجی. مدیریت لینک‌های داخلی بسیار آسان‌تر است، زیرا همه چیز در مورد آنها در صفحات شما وجود دارد، که باعث می‌شود کنترل مطلق بر همه چیز داشته باشید. از طرف دیگر، لینک های خارجی متفاوت هستند.

در حالی که آنها معمولا، حداقل تا حدی، با سایت ها ایجاد می شوند، شما با آنها شریک هستید. همیشه بلاتکلیفی در میان است زیرا نمی‌توانید محتوای آن طرف دیگر را کنترل کنید یا در موارد بدتر، در برابر آن دفاع کنید. به همین دلیل است که باید تمام اقدامات احتیاطی را برای محافظت از خود/سایت و بازدیدکنندگان خود در برابر آسیب انجام دهید.

نمادهای پیوند خارجی چیست و چرا باید از آنها استفاده کنید

یکی از راه های برجسته کردن یک پیوند به عنوان خارجی، اضافه کردن یک نماد پیوند خارجی است که به عنوان یادآور یا هشدار (اگر می خواهید به آن نگاه کنید) مبنی بر اینکه بازدید کننده سایت شما را ترک می کند و همراه با آن، مخروط محافظت از شما است. ضمانت. احتمالاً این را قبلاً دیده‌اید، اگر نه در هر جای دیگری، مطمئناً در ویکی‌پدیا، که از کادر با فلش به عنوان نماد خود استفاده می‌کند، که متعاقباً به عنوان نماد پیش‌فرض غیررسمی شناخته شد.

می‌توانید به گروه بپیوندید و با همان نماد بروید یا یکی را انتخاب کنید که منحصربه‌فرد است، اما ما از خودمان جلوتر می‌رویم – بیایید ابتدا به اصول اولیه بپردازیم.

بدون شک، همانطور که قبلاً ذکر کردیم (برای همه کسانی که درگیر هستند) با افزودن آیکون به پیوندهای خارجی خود، اصلی‌ترین چیزی که به دنبال آن هستید، امنیت است. با این حال، مزایای دیگری مانند ناوبری وجود دارد – می توانید پیوندهای خارجی را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنید تا پیوندهای داخلی که در همان پنجره باز می شوند.

یک نماد فوراً به بازدیدکنندگان شما اجازه می‌دهد بین دو نوع پیوند تمایز قائل شوند و بدانند چگونه باز می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید پیوند را بازگردانید یا به صورت دستی پیوند را در یک پنجره/برگه جدید باز کنید، نیازی به عقب‌گردی نیست.

نحوه اضافه کردن آیکون های لینک خارجی

اکنون که درک خوبی از مزایای اضافه کردن آیکون ها به لینک های خود دارید، بیایید ببینیم چگونه می توانید آنها را به سایت خود اضافه کنید. به طور طبیعی، شما می توانید از کد استفاده کنید، که پاسخ همه چیز در مورد یک وب سایت برای همه مقاصد است. اشکال آشکار در دسترس بودن است – همه نمی توانند از کد استفاده کنند، و کسانی که می توانند از آن در سطوح مختلف تخصص استفاده کنند، بنابراین نمی توان آن را یک راه حل معمول قابل قبول در نظر گرفت.

با استفاده از وردپرس، احتمالاً برای کمک به افزونه ها مراجعه خواهید کرد. پس از همه، آنها دلیل این چنین پلت فرم محبوب هستند. در میان انتخاب‌های به ظاهر بی‌پایان مخزن، افزونه‌ای را پیدا کرده‌ایم که تمام نیازهای مرتبط با پیوند شما را پوشش می‌دهد – پیوندهای WPو ما از آن برای نشان دادن نحوه افزودن نمادها به پیوندهای خود استفاده خواهیم کرد.

پیوندهای WP – از راه آسان استفاده کنید

پس از نصب، باید به تنظیمات افزونه بروید و نحوه رفتار پیوندهای خود را پیکربندی کنید. در اینجا چند برگه وجود دارد، اما ابتدا روی پیوندهای خارجی تمرکز می کنیم.

در این برگه، می‌توانید ویژگی‌های مختلف پیوندهای خارجی خود را که در سراسر صفحات خود اعمال می‌شوند، تعیین کنید. این شامل نحوه باز شدن پیوندها (در همان پنجره/برگه یا یک پنجره جدید)، اگر موتورهای جستجو باید آنها را دنبال کنند (انتخاب “دنبال کردن” و “nofollow”)، افزودن ویژگی ها و عناوین برای سازمان پشتیبان، کلاس های CSS برای بصری است. سفارشی سازی و در نهایت فعال کردن و انتخاب یک نماد برای لینک های خود.

این گزینه‌ها شما را قادر می‌سازد تا نحوه رفتار پیوندهای خود را در شرایط خاص به طور کامل سفارشی کنید. تنظیم همه آنها بسیار آسان است، فقط به علامت زدن یک کادر یا انتخاب از منوی کشویی نیاز دارند و در سرتاسر سایت اعمال می شوند.

هنگام تعیین نحوه رفتار پیوندهای شما باید چندین عامل در نظر گرفته شود. محتوایی که منتشر می‌کنید، پایگاه کاربر شما، و گرایش‌های آن‌ها، به‌ویژه در مورد دستگاه‌هایی که برای دسترسی به سایت شما استفاده می‌شوند یا اینکه الگوریتم‌های موتورهای جستجو چگونه صفحات شما را می‌کشند، همگی بخشی از بسته هستند و غیره.

به عنوان مثال، اگر اکثر کاربران صفحات شما را با تلفن های خود مرور می کنند، به دلیل محدودیت های پیمایش، عاقلانه است که پیوندها در همان پنجره باز شوند.

افزودن آیکون به لینک ها

در نهایت، به موضوع مورد نظر می رسیم – در پایین صفحه، پس از انتخاب یکی از گزینه های منوی کشویی مربوط به نوع آیکون، یک بخش کاملاً جدید باز می شود. اگر نداشتن نماد را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید، در مجموع چهار گزینه وجود دارد.

تصویر

معمولاً این گزینه انتخابی شما برای نمادها خواهد بود. نوع آیکون “تصویر” به شما بیست تغییر آیکون دایره و فلش می دهد. انتخاب یک نماد قابل تشخیص مانند این به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا فوراً آن را تشخیص دهند و بدانند که چیست.

داشیکن

Dashicon ها نشان دهنده فونت آیکون پیش فرض برای وردپرس هستند. به این ترتیب، جای تعجب نیست که بتوانید از آنها استفاده کنید زیرا پایگاه داده در حال حاضر وجود دارد.

با این حال، آنها هیچ ارتباط شناخته شده ای با پیوندهای خارجی، یا به طور کلی پیوندهایی برای آن موضوع ندارند. استفاده از آنها در تشخیص ظاهر شما می تواند مشکل ساز باشد زیرا راه حل های استاندارد در نظر گرفته نمی شوند.

فونت عالی

بسیار شبیه به Dashicons، Font Awesome فونتی است که نسبتاً در سایت‌های سراسر وب استفاده می‌شود. هر دو دارای نمادهای فوراً شناخته شده مانند فیس بوک یا یوتیوب به دلیل محبوبیتشان هستند.

با این حال، هیچ ارتباط طبیعی با پیوندها وجود ندارد. شما به طور بالقوه می توانید نمادهای خاصی را به پیوندهایی اضافه کنید که به آن سایت ها هدایت می شوند، مانند یک ویدیوی YouTube، اما چند مشکل وجود دارد.

اولاً، شناسایی پیوند خارجی هنوز وجود ندارد و برای افزودن نمادهای خاص به پیوندهای خاص، کار بسیار زیادی لازم است.

موقعیت و پرش

صرف نظر از نوع پیوند، شما دو ویژگی آخر را انتخاب می کنید که می توانند به طور همزمان اعمال شوند: موقعیت نماد (چپ یا راست پیوند) و پرش از پیوند. موقعیت نماد به خودی خود توضیحی است، اما بیایید به چرایی و چگونگی حذف یک پیوند از مجموعه نمادها بپردازیم.

هنگامی که تصمیم گرفتید یک تصویر به عنوان یک پیوند استفاده شود، هیچ فایده ای برای داشتن نمادی برای همراهی آن وجود ندارد، بنابراین در اینجا یک گزینه مفید وجود دارد که به شما امکان می دهد افزونه را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار از همه آن پیوندها صرفنظر کند و در عین حال برای سایر موارد اعمال شود.

اگر می خواهید، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که نماد برای هر پیوندی با تگ نادیده گرفته شود. شایان ذکر است که این تنها راه برای حذف پیوندها از داشتن آیکون است، بنابراین اگر می خواهید هر کدام را حذف کنید، برچسب را اضافه کنید.

تایید خروج

در حالی که مستقیماً به نمادهای پیوند مربوط نمی شود، پنجره بازشو تأیید خروج با همان هدف ارتقا می یابد، یعنی به بازدیدکننده اطلاع می دهد که سایت شما را ترک می کند. دانستن اینکه می توانید از پیوندهای WP برای بهبود موارد برای کاربران خود استفاده کنید ممکن است مفید باشد.

همه ما اینها را دیده‌ایم که بیشتر و بیشتر رایج شده‌اند. چیز زیادی برای آنها وجود ندارد. فرض بسیار ساده است – با کلیک بر روی یک پیوند خارجی، از بازدید کننده یک اعلان دریافت می شود.

اعلان کاملاً قابل تنظیم است. می توانید با وارد کردن متن در فیلدهای مناسب، مهم ترین چیزها – متن و عنوان را اضافه کنید. هم پنجره پاپ آپ و هم فیلدهای نوشتاری موجود در آن می توانند از نظر اندازه و رنگ متفاوت باشند، و حتی می توانید دکمه ای اضافه کنید که خروج از صفحه را لغو می کند (همچنین مستعد تغییر اندازه و رنگ است).

اجرای تأیید خروج و نمادهای پیوندهای شما، خروج از سایت شما را بدون اطلاع کافی برای بازدیدکنندگان دشوار می کند. پس از آن، امنیت کلی صفحات شما بهبود می یابد و بازدیدکنندگان شما تنها با تجربیات مثبت باقی می مانند.

خلاصه

انجام اقداماتی برای بهبود دیده شدن پیوندهای خارجی در سایت شما چیزی نیست که هنگام بررسی چک لیست اجباری به ذهنتان خطور کند. و، مسلماً، وب مانند یک دهه پیش رایگان نیست، زیرا اقدامات امنیتی متعددی اعمال شده است که به یک روش استاندارد تبدیل شده است.

با این حال، برخی هنوز به دنبال استفاده از مزایای کاربران ناآگاه در زمانی که گارد آنها از کار افتاده است، هستند. از آنجایی که نمی‌توانید از نظر نظارت بر سایر سایت‌ها کار زیادی انجام دهید، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید بازدیدکنندگان شما از زمانی که تحت حفاظت سایت شما نیستند، مطلع شوند.

سهولت را به آن اضافه کنید پیوندهای WP به شما این امکان را می دهد که این نمادها و پیوندها را به طور کلی مدیریت کنید، و شما آن را مدیون خودتان، سایتتان هستید، و بازدیدکنندگان شما آن را امتحان کنند.
منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »